body Biti realan ili biti... sanjar? - Priče s druge strane - Blog.hr body

Biti realan ili biti... sanjar?

Ipak neće biti "drugog dijela" prošlog posta, bar ne zasad i to zato što se moja razmišljanja mijenjaju iz dan.

Ovaj post je inspiriran velikim dijelom događanjima u seriji Zaboravljeni slučaj koju gledam već duže vrijeme i nagledao sam se svakakvih slučajeva i (tužnih) životnih priča.

Nešto što sam primijetio (tek) nakon današnje epizode je da su oni koji stradavaju najčešće oni koji se izdvajaju iz skupine, tj. imaju neke različite stavove koji se protive vremenu u kojem žive. Bilo je između ostalog i ubijenog homoseksualca, zatim žena koja se nije htjela ponašati kao žena (više puta) i raznih sličnih primjera kad se netko "ne uklapa".

To me sve skupa navelo na razmišljanje je li uopće pametno biti drukčiji, sanjar u vremenu? Znam da sam u skoro svim prošlim postovima pisao o tome kako sam "drugačiji", kako ne pripadam ovom vremenu itd. Meni je to način života, razmišljanje o lijepim stvarima (koje u stvarnosti ne nalazim), izmišljenim svjetovima jer mi ovaj ne odgovara. Mislim da, kada bih bio "realan", čvrsto stajao na zemlji, da bi mi život bio puno manje lijep, ali to valjda ovisi od čovjeka do čovjeka, koliki je tko sanjar.

Sad sam se sjetio hippie pokreta. Ne znam puno o tome, ali pokušat ću saznati jer volim učiti, saznavati nove stvari itd. Kad saznam nešto više o tome, možda ću se moći na to osvrnuti, možda ima veze sa ovom temom.

Još bih se vratio na Zaboravljeni slučaj i njegove junake, tj. žrtve. Dakle, kako su se njihovi stavovi razlikovali od stavova ili ljudi koji su ih okruživali ili vremena u kojem su živjeli, netko ih je na kraju ubio i to je baš tužno. Zar nije onda poruka ove serije, koja je realna, znači i ovog svijeta, da se moraš uklopiti, prestati sanjati, čvrsto stati na zemlju i prihvatiti život onakav kakav jest?

08.10.2008. | 23:21 | | 5 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u potrazi za idealnim svijetom

Najbolji postovi


Biti realan ili biti... sanjar?
Da mogu promijeniti svijet - 1. dio
Stereotipi
Zauvijek mlad
To the heaven & back
Razočaranje ili...
Rupa u prostoru i vremenu
Dvije duše u Londonu
Sam Smith i ja





Creep
Radiohead

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She run, run, run run
Run

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here.


Linkovi



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Broj posjeta

Free Website Counters
Free Website Counters

CREDITS

picture: imignacio
base code: sugarmeemee