body Razočaranje ili... - Priče s druge strane - Blog.hr body

Razočaranje ili...

Koliko smo toga propustili u životu jer za to nismo znali?

Evo na primjer, glazba, koja je za mene savršenstvo, nešto najljepše u životu. Kako sam ja prije 2006. godine mogao živjeti bez glazbe? Pa i nije mi baš bio lijep život. Sada imam pjesmu za svaku vrstu raspoloženja. Na primjer, koliko ima ljetne glazbe. Mislim da je glazba sastavni dio ljeta. Uvijek postoje tzv. ljetni hitovi, a ne zimski hitovi.

Here comes the summer's son
He burns my skin
I ache again
I'm over you



Prije par tjedana sam otkrio Mozillu Firefox za surfanje po internetu i nisam mogao vjerovati kako sam mogao prije koristiti glupi Internet Explorer. Evo, na primjer, za uvećavanje ili smanjivanje koriste se dvije tipke: ctrl+, a za traženje ctrl i F itd. Hoću reći, ima puno mogućnosti i sve je puno jednostavnije. Zato sada ne mogu vjerovati kako sam se mučio da pročitam neke stvari i tako kvario vid koji je ionako loš.

Eh sad ne mogu se sjetiti više primjera, navedite ih sami.

Koliko bismo toga radije da nije nikad izmišljeno?

Npr. ovaj Big Brother. Gledajući realno, u tome nema ničeg dobrog. To je smeće koje je izmislilo čovječanstvo kad mu je postalo dosadno i kad više nisu znali što bi izmislili. Zapravo sada više nema ničega dobrog na televiziji. Televizijska era je završila, ovo što gledamo su samo otpaci, zadnji krikovi televizijske revolucije.

Danas je bila zanimljiva epizoda Beverly Hillsa koja me navela na razmišljanje kako se vremena mijenjaju. Sve što je ikad izmišljeno, bilo je jednom novo, a ono što smo mislili da će biti 2010., to je bio neki futuristički svijet na SF filmovima... Možda smo pretjerali u viziji tehnološkog napretka, jer svijet ipak ide nešto sporije od onoga kako smo zamišljali. Zato, ne očekujem da će 2030. slika svijeta biti puno drugačija. Vremena se mijenjaju, ali ne baš tako brzo.

Boomp3.com

08.09.2008. | 20:42 | | 1 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u potrazi za idealnim svijetom

Najbolji postovi


Biti realan ili biti... sanjar?
Da mogu promijeniti svijet - 1. dio
Stereotipi
Zauvijek mlad
To the heaven & back
Razočaranje ili...
Rupa u prostoru i vremenu
Dvije duše u Londonu
Sam Smith i ja





Creep
Radiohead

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She run, run, run run
Run

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here.


Linkovi



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Broj posjeta

Free Website Counters
Free Website Counters

CREDITS

picture: imignacio
base code: sugarmeemee