body Sam Smith i ja - Priče s druge strane - Blog.hr body

Sam Smith i ja

Zanimljiv je taj Sam Smith. Nije siguran privlače li ga cure ili dečki. Prvi razlog zbog kojeg sam odlučio pročitati tu knjigu je što sam i sam u istoj dvojbi. Ili barem mislim da jesam. Zapravo nikad nisam bio siguran u ništa. Samu se jako sviđa Toby. Njega je upoznao na faksu. Koliko god možda nas neke stvari vežu, mene i Sama, ipak je jedna velika razlika. On živi u okolici Londona, a ja u okolici Zagreba.

Zapravo mislim da se meni sviđa Sam. I Toby. Oboje. Ma siguran sam da, kad bi Sam bio stvarna osoba, ne bih ga nikad upoznao do te dubine do koje ga poznajem kroz knjigu.

Toby je najprije flertao sa Samom i već se Samu počeo sve više Toby sviđati, ali onda se pojavila Lucy. To je sigurno cura savršena izgleda u koju bi se svaki dečko zaljubio. Toby je sada u vezi sa Lucy, a Sam je jako ljubomoran. Mislim da Toby uopće nije zaljubljen u Lucy, nego je ona samo zgodna cura s kojom mora biti da bi dokazao da mu se sviđaju i cure i dećki.

A možda se radi o tome da se meni, kao i Samu i Tobyju, sviđa svatko tko je "nježan". Nije bitno kojeg je spola, samo da je osoba osjećajna, da ima osjećaja i da ih se ne srami pokazivat.

Mislim da je lakše biti samo prijatelj s nekim. Puno je teže s nekime biti u vezi. Na primjer, neka osoba može imati osobine koje ne voliš, ali ipak ti je prijatelj jer se u nekim stavovima slažete. Kad je u pitanju veza, onda objje strane moraju imati što više sličnih osobina. Osobine koje jedna strana ima, a druga ih ne voli, samo dovode do svađa i, često, do prekida.

24.08.2008. | 18:05 | | 1 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u potrazi za idealnim svijetom

Najbolji postovi


Biti realan ili biti... sanjar?
Da mogu promijeniti svijet - 1. dio
Stereotipi
Zauvijek mlad
To the heaven & back
Razočaranje ili...
Rupa u prostoru i vremenu
Dvije duše u Londonu
Sam Smith i ja





Creep
Radiohead

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She run, run, run run
Run

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here.


Linkovi



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Broj posjeta

Free Website Counters
Free Website Counters

CREDITS

picture: imignacio
base code: sugarmeemee